مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1395 ساعت 17:562016-04-21سياسي

شهید خلیلی برای رسیدن به آرزوی شهادت 2 سال تلاش کرد


همسر شهید مدافع حرم بانوی عشق (س) در جمع دانشجویان ایثارگر خوزستانی گفت: همسرم عاشق شهادت بود و برای اینکه بتواند به آرزوی خود برسد بیش از 2 سال تلاش کرد و در چند شهر به عنوان مدافع حرم ثبت نام کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای دانشجو" از اهواز، به همت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری کانون عاشورا و شهدای معاونت فرهنگی دانشگاه و بنیاد شهید منطقه دو، به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز مرد دانشجویان این دانشگاه با خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی بلوطکی دیدار کردند.

در این دیدار سید ابراهیم موسوی قهفرخی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز با یادآوری رشادت های این شهید مدافع حرم ولایت گفت: در دوران دفاع مقدس عشق به اسلام و وطن مدنظر بود ولی در حال حاضر عشق به ائمه اطهار و حریم ولایت مدنظر است.

وی افزود: این حس ایثار و عشق به شهادت موجب شده دشمنان دین از ضربه زدن به اسلام ناامید گردند و سایه امنیت بر کشور و شیعه بماند.

در این دیدار همسر شهید مصطفی خلیلی بلوطکی از خصوصیات بارز این شهید والامقام به عشق به ولایت و رهبری، اخلاق نیکو و عشق به شهادت اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار از سال 92 تا سال 94 تلاش شبانه روزی داشتند که به کشور سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید خلیلی برای رسیدن به آرزوی شهادت 2 سال تلاش کرد

شهید خلیلی برای رسیدن به آرزوی شهادت 2 سال تلاش کرد