مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1395 ساعت 16:362016-04-23ورزشي

تلاش سپاهان برای صعود به نیمه نهایی/ کاشانی ها به کمک زردپوشان می شتابند


تیم هندبال سپاهان اصفهان در هفته هفتم مرحله دوم لیگ برتر هندبال برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود به نیمه نهایی می جنگد و شهرداری کاشان هم می تواند با متوقف کردن پایتخت نشینان، - فولادی ها را در این راه یاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته هفتم مرحله دوم لیگ برتر هندبال روز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه با برگزاری 4 دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، کرمان و گچساران پیگیری می شود و نمایندگان اصفهان هم در این هفته دو دیدار حساس را پیش رو دارند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان این هفته از ساعت 17 روز یکشنبه در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان سنگ آهن بافق خواهد بود و شهرداری کاشان هم از ساعت 15در پایتخت به مصاف تیم پرقدرت هیئت هندبال تهران می رود.

سپاهان- سنگ آهن بافق؛ امیدواری به صعود سپاهانی ها که در لیگ امسال برخلاف مرحله گروهی، در دور دوم عملکردی بسیار خوب داشتند این هفته فرصت دارند تا شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را برای خود زنده نگه دارند و با قرار گرفتن در پله چهارم چشم امید به دیدارهای هفته آخر مرحله دوم و کسب نتایج دلخواه داشته باشند.

در حالی که در این مرحله نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس با اختلاف صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرده اند سپاهان هم می تواند این هفته با غلبه بر سنگ آهن بافق و با توجه به پیروزی احتمالی منیزیم مقابل مس کرمان یعنی تیم چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سپاهان برای صعود به نیمه نهایی/ کاشانی ها به کمک زردپوشان می شتابند

تلاش سپاهان برای صعود به نیمه نهایی/ کاشانی ها به کمک زردپوشان می شتابند