مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 ساعت 08:512016-04-24سياسي

انتظار اصلاح طلبان از عارف: خداحافظی و انصراف مشروط به نفع لاریجانی


این بار هم از عارف انتظار می رود در صورت بالا بودن رای لاریجانی برای ریاست، با این کرسی خداحافظی کند؛ تشکیل فراکسیون اصلاحات، نشاندن یک اصلاح طلب بر کرسی نایب رییسی و ریاست چند کمیسیون مجلس می تواند در ازای بقای لاریجانی بر کرسی ریاست، - طلب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان نوشت: این روزها تعیین ریاست مجلس مهم ترین موضوع قابل بحث در محافل سیاسی است؛ بدون شک عارف و لاریجانی دارای ویژگی های خوبی برای مدیریت هستند که به راحتی نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

عارف سال ها در کسوت وزیر و معاون اول دولت اصلاحات حضور داشته و چهره ای آرام و آکادمیک است که شرایط زمان را به خوبی برای نیل به اهداف ملت تشخیص می دهد و علی لاریجانی هم سال ها مدیریت خانه ملت را بر عهده داشته و دارد که کارنامه خوبی از جهات میدان دادن به دو جناح سیاسی کشور، ایستادگی در برابر تندروها، وحدت بخشی در پارلمان و.

در کارنامه دارد که بقای او بر کرسی ریاست مجلس دهم را محتمل می کند.

اگرچه تا مشخص نشدن نتایج دور دوم انتخابات نمی توان نظر صریحی درباره آن به طور قاطع اعلام کرد اما اگر فرض بر حضور لاریجانی و عارف باشد آن گاه باید میزان رای این دو را بررسی کرد که به اعتقاد برخی لاریجانی شانس بیشتری برای جلوس بر کرسی ریاست دارد و عارف باید بار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار اصلاح طلبان از عارف: خداحافظی و انصراف مشروط به نفع لاریجانی

انتظار اصلاح طلبان از عارف: خداحافظی و انصراف مشروط به نفع لاریجانی