مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:362016-04-24سياسي

جشنواره بین المللی فیلم رشد در شهرستان پارس آباد آغاز به کار کرد


چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور مسئولان، دانش آموزان و هنرمندان شهرستان پارس آباد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدسعید رشادی، امام جمعه پارس آباد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فیلم رشد در شهرستان پارس آباد اظهار داشت: دنیا امروز دنیا رسانه ها است و هر کشوری که بتواند در این عرصه نقش آفرینی کند می تواند فرهنگ خود را به دیگر مناطق ارسال کند.

وی با تاکید بر لزوم تولید فیلم های با محتوای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی و تربیتی متناسب با جامعه بیان کرد: در عرصه کنونی که دشمنان با ترفندهای مختلف در قالب جنگ نرم به دنبال نفوذ به افکار جوانان و خانواده ها و جامعه ما هستند، رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده داریم و باید در این عرصه گام های اساسی برداریم.

رشادی افزود: دشمنان امروز دیگر به صورت مستقیم هجمه های فرهنگی خود را بازگو نمی کنند بلکه در قالب فیلم و رسانه به صورت آرام هجمه های فرهنگی را به کشورها القا می کنند و از این رو توجه به عرصه رسانه در مقابله با تهاجم فرهنگی و رشد و شکوفایی فرزندان امروز و آینده سازان بسیار ضروری است.

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر تولید فیلم های فاخر و ارزشی گفت: باید در قالب تولید آثاری ارزشمند تلاش کنیم تا جوانان و آینده سازان را از فتنه ها و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم رشد در شهرستان پارس آباد آغاز به کار کرد

جشنواره بین المللی فیلم رشد در شهرستان پارس آباد آغاز به کار کرد