مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 ساعت 23:502016-04-24فرهنگي

عباس محبی از بی مهری رادیو گفت


فضای این روزهای این رسانه را غیرقابل تصور خواند و تصریح کرد: جوک های اینترنتی، خواندن مداوم پیامک های مردم، - جیغ و عربده کشیدن، جای برنامه های با کلام و با احساس رادیو را گرفته است.

این بازیگر رادیو و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، فضای این روزهای رادیو را چنین توصیف کرد: متأسفانه بسیاری از هنرمندان پیشکسوت دیگر با رادیو همکاری ندارند؛ این مساله به خاطر مدیرانی است که نمی دانیم چه می کنند.

او سپس گفت: برخی از تهیه کنندگان زمانی که برای همکاری با رادیو با ما تماس می گیرند، مطرح می کنند هنوز با "شادشو "( سایت جمعه ایرانی) کار می کنید؟ انگار که ما با رادیوهای بیگانه کار می کنیم! مگر این ها خودشان در رادیو چه می کنند؟ ادای هنرمندانی همچون نوذری، آذری و خیلی دیگر از هنرمندان را درمی آورند.

جمعه ایرانی محبی با انتقاد از اینکه رادیو هنرمندان پیشکسوت را کنار گذاشته است، درباره عدم همکاری اش با رادیو نیز گفت: انگار مدیران با ما لج افتاده اند.

برخی از مدیران نمی خواهند ما کار کنیم چون نه از هنر شناخت کافی دارند و نه از رادیو و نه از رسانه.

این بازیگر به گفته خودش این روزها نقاشی می کشد و نمایشنامه رادیویی می نویسد و درباره اینکه آیا پیشنهادی از سوی تلویزیون و رادیو داشته است نیز گفت: متأسفانه با این مدیریت لجباز، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس محبی از بی مهری رادیو گفت

عباس محبی از بی مهری رادیو گفت