مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-04-25فرهنگي

بازگشت «فیتیله ای ها» با سریال طنز شبانه


مذاکره هایی با شبکه یک داریم تا این آیتم به صورت یک سریال شبانه با عنوان «کام و خال» دربیاید و با حضور دو شخصیت آن یعنی کام و خال به تولید برسد.

- محمدمسلمی گفت: مذاکره هایی با شبکه یک داریم تا این آیتم به صورت یک سریال شبانه با عنوان کام و خال دربیاید و با حضور دو شخصیت آن یعنی کام و خال به تولید برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مسلمی کارگردان برنامه فیتیله ای ها که پیش از این مجموعه هفت سین و بچین را در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک برده است گفت: دوقلوها یکی از آیتم های برنامه هفت سین و بچین بود که خوشبختانه مورد توجه سازمان صداوسیما و مردم قرار گرفت و به همین دلیل قرار است به صورت مستقل به تولید برسد.

وی ادامه داد: مذاکره هایی با شبکه یک داریم تا این آیتم به صورت یک سریال شبانه با عنوان کام و خال دربیاید و با حضور دو شخصیت آن یعنی کام و خال به تولید برسد.

کارگردان برنامه هفت سین و بچین در توضیح خود از این سریال شبانه عنوان کرد: این سریال ویژگی هایی دارد که می توان گفت تاکنون کاری با این فرم در میان مجموعه های تلویزیونی ساخته نشده است.

کام و خال بیشتر کمدی است که به کارهای لورل و هاردی شباهت دارد و از این حیث دیالوگ محور نیست بلکه ما سعی کردیم در این سریال مثل تمام کمدی های دنیا عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «فیتیله ای ها» با سریال طنز شبانه

بازگشت «فیتیله ای ها» با سریال طنز شبانه