مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 12:102016-04-25بين الملل

پای رییس جمهور اکوادور هم به اسناد پاناما باز شد


اگرچه رییس جمهور اکوادور در ابتدا مدعی شده بود که خبرنگاران در میان اسناد موسوم به "اوراق پاناما" هیچ نکته منفی درباره او و دولتش پیدا نکرده اند اما اخیرا طبق این اسناد مشخص شده که او و برادرش به ارتباط با یک رسوایی اختلاس مربوط به سال 2012 متهم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از اسپوتنیک، دولت اکوادور و شخص رافائل کوره آ، رییس جمهور این کشور یک هفته بسیار بد را سپری کردند، زلزله چند روز پیش در اکوادور دست کم 650 کشته برجای گذاشت و خسارات آن معادل سه میلیارد دلار برآورد شده و اکنون شخص رافائل کوره آ در بطن یک رسوایی حاصل از افشای اسناد شرکت پانامایی "موساک فونسکا" موسوم به اوراق پاناما قرار گرفته است.

کوره آ در 11 آوریل در توییتی که پس از چندین بار تقاضای انتشارکامل اوراق پاناما منتشرکرد، خواهان "افشای کل حقایق" برای شهروندان کشورش شد.

وی در این توییت عنوان کرد: آنها تقریبا یک سال را صرف جستجو برای نکته ای منفی علیه دولت اکوادور کردند اما هیچ چیز به دست نیامد.

با این حال چند روز پیش یک پست الکترونیکی محرمانه در میان اسناد پاناما یافت شد که از امکان اختلاس در دولت اکوادور از طریق شرکتی به نام "گروه اورلیون" متعلق به رییس جمهور اکوادور و برادرش خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای رییس جمهور اکوادور هم به اسناد پاناما باز شد

پای رییس جمهور اکوادور هم به اسناد پاناما باز شد