مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 17:112016-04-25سياسي

مشکلات فرودگاه یاسوج برطرف می شود


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات فرودگاه یاسوج شامل جابجایی زندان مرکزی یاسوج، مشکل موانع پروازی و ساخت وسازهای غیرمجاز اطراف این فرودگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حریم هوایی فرودگاه یاسوج با اشاره به تشکیل کمیسیون ماده 5 در روزهای آینده، اظهار داشت: در این کمیسیون مشکل موانع پروازی در اطراف فرودگاه یاسوج و ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف این فرودگاه بررسی می شود.

وی افزود: این موارد مطابق با ضوابط هواپیمایی کشوری و طرح تفضیلی شهر یاسوج بررسی و با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می شود.

نیک اقبالی در مورد تأمین مصالح برای افزایش طول باند فرودگاه تصریح کرد: برای تسریع در اجرای این کار و به منظور استفاده از مصالح مرغوب در این باند قرار شد منابع طبیعی، راه و شهرسازی و دفتر فنی امور آب در این زمینه همکاری کنند و منابع لازم را در اختیار پیمانکار این پروژه قرار دهند.

وی در مورد جابجایی زندان مرکزی یاسوج به عنوان یکی از موانع اصلی پرواز نیز بیان کرد: زمینی که برای جابجایی زندان پیش بینی شده با محدودیت هایی از طرف منابع طبیعی روبرو است که مقرر شد در روزهای آینده از طریق سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری های لازم انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فرودگاه یاسوج برطرف می شود

مشکلات فرودگاه یاسوج برطرف می شود