مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 21:162016-04-25سياسي

وزیر سابق علوم: نماینده کم بصیرت و نفوذپذیر، منافع ملی را به خطر می اندازد


وزیر سابق علوم با بیان اینکه نماینده کم بصیرت و یا نفوذپذیر، منافع ملی کشور را به خطر می اندازد، استکبارستیزی را مهمترین ویژگی یک نماینده متعهد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رزن، محمدمهدی زاهدی امشب در جمع هواداران عطاءالله سلطان صبور به عنوان کاندیدای مجلس دهم در شهرستان رزن از مردم شهرستان خواست به کاندیدایی رأی دهند که نفوذناپذیر، هوشیار و دارای تفکر قوی سیاسی باشد.

وی بصیرت را ویژگی اصلی یک نماینده دانست و گفت: نماینده فاقد بصیرت، از طرح هایی دفاع خواهد کرد که برای کشور فایده ای نخواهد داشت، بنابراین برای توسعه و تعالی کشور باید به نمایندگانی بصیر و شجاع رأی دهیم.

وزیر سابق علوم با بیان اینکه نماینده کم بصیرت و یا نفوذپذیر، منافع ملی کشور را به خطر می اندازد، گفت: مردم باید با حضور پرشور خود در دور دوم انتخابات به افراد صالح، متعهد و بصیر رأی دهند.

وی بصیرت یک نماینده را به معنای قدرت انتخاب صحیح، اعلام مواضع درست در دفاع از ارزش های نظام اسلامی و فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: بصیرت می تواند به خوبی جلوی جریان های انحرافی را بگیرد.

زاهدی استکبارستیزی را از دیگر ویژگی های یک نماینده خوب عنوان کرد و گفت: وظیفه ماست که برای شهر و منطقه خود یک نماینده اصلح انتخاب کنیم تا برای حل مشکلات مردم مفید فایده واقع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق علوم: نماینده کم بصیرت و نفوذپذیر، منافع ملی را به خطر می اندازد

وزیر سابق علوم: نماینده کم بصیرت و نفوذپذیر، منافع ملی را به خطر می اندازد