مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 ساعت 09:562016-04-26ورزشي

رائول: فلورنتینو باشد یا نباشد، مردم بخواهند بر می گردم


اسطوره فوتبال رئال مادرید اسپانیا و کاپیتان محبوب و مردمی پیشین تیم ملی این کشور گفت: روزی مربی رئال مادرید می شوم که مردم بخواهند و تصمیم بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، رائول گونسالس سفیر صلح و دوستی سازمان ملل متحد در اسپانیا، ریاست بخش بین الملل لالیگا، مسئول امور بین الملل MLS و مدیرعامل گروه ورزشی نیویورک آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: یک روز به مادرید بر می گردم، این را مردم و شما خبرنگاران تعیین می کنید، در آن روز دیگر مهم نیست که فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید باشد یا نباشد.

رائول گونسالس درباره نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: امیدوارم یک فینال تمام اسپانیایی را در شهر میلان ایتالیا مشاهده کنیم، اما پیش بینی بازی ها بسیار سخت است، برای سیمئونه و زیدان آرزوی موفقیت دارم.

رائول درباره حضور در تیم استعدادیابی رئال مادرید گفت: من حتی اگر بخواهم نمی توانم عضو خانواده بزرگ رئال مادرید نباشم، با همکاری روبرتو کارلوس، میشل سالگادو و مورینتس سرگرم استعدادیابی هستیم، آکادمی هایی که ما در سراسر جهان تاسیس می کنیم ربطی به ثروت و اموال رسمی باشگاه رئال مادرید ندارد و بیشتر این ثروت از محل امور خیریه و برای کمک به مردم کم بضاعت جهان تهیه شده است، تغذیه مناسب کودکان، پرورش استعدادهای جوان و رسیدگی به مشکلات والدین آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رائول: فلورنتینو باشد یا نباشد، مردم بخواهند بر می گردم

رائول: فلورنتینو باشد یا نباشد، مردم بخواهند بر می گردم