مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 ساعت 10:362016-04-26فرهنگي

انیمیشن های عروسکی در دور جدید سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران


دوره بهار 95 سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران از روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ساعت 17با نمایش دو انیمیشن «حکایت روباه» و «انتقام فیلمبردار» ــ هر دو ساخته ی لادیسلاس استارویچ ــ آغاز می شود.

- دوره بهار 95 سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران از روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ساعت 17با نمایش دو انیمیشن حکایت روباه و انتقام فیلمبردار ــ هر دو ساخته ی لادیسلاس استارویچ ــ آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، دوره بهار سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران با همکاری گروه انیمیشن دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر برنامه ای را برای نمایش در این فصل در نظر گرفته است که گلچینی از مهم ترین آثار تاریخ انیمیشن عروسکی و استاپ موشن را از جهان هیجان انگیز و رنگارنگ این گونه آثار به بیننده علاقه مند ارائه می کند و به 9 سانس مرور تاریخی استاپ موشن (انیمیشن های عروسکی) شامل آثاری از کارل زمان، یان شوانکمایر، یرژی بارتا، یرژی ترنکا و انیمیشن های کوتاهی از روسیه، چک، ژاپن، بریتانیا (طی بازه زمانی از سال1912 تا کنون)،اختصاص دارد.

همچنین در این دوره (بهار 95)، در بخش یک فیلمساز یک نگاه هفت فیلم از سینماگر صاحب نام و بزرگ تایوانی، هوشیائوشین فیلمسازی که سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی را به خاطر فیلم سینمایی آدمکش از جشنواره کن دریافت کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن های عروسکی در دور جدید سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران

انیمیشن های عروسکی در دور جدید سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران