مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 ساعت 16:002016-04-26سياسي

نگارخانه ی زمرد در شمال تهران افتتاح شد


نگارخانه ی زمرد با حضور جمعی از هنرمندان ، مدیران شهری و همزمان با هفتاد و ششمین سالروز تاسیس رادیو از سوی شهرداری منطقه 3 تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه3 ، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در آیین افتتاح این نگارخانه با تاکید بر اینکه هنر به عنوان امری درون زا و اصیل می تواند راه ورود شهروندان به فرایند حل معضلات شهری و اجتماعی را هموار سازد تصریح کرد : حمایت از هنر به ویژه هنری که دغدغه مند و برآمده از اصالت اسلامی ایرانی باشد نقش بسزایی در افزایش و شکوفایی سرمایه اجتماعی شهروندان دارد.

پیرهادی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های منطقه 3 گفت : این نگارخانه با هدف جذب هنرمندان و نخبگان منطقه ای و فرا منطقه ای، غنی سازی اوقات فراغت جوانان هنر دوست و حمایت از هنرمندان خلاق جوان در ارائه آثار هنری، افزایش سرانه های فرهنگی و ایجاد مراکز هنری جهت پاسخگویی به نیاز فزاینده شهروندان هنر دوست، تسهیل ارتباط شهروندان و اساتید هنر راه اندازی شده است .

وی با تاکید بر نقش مدیریت شهری در از بین بردن دیوار میان هنر و زندگی روزمره اظهار داشت : اشاعه ی هنر متعالی در سیمای شهر نه تنها آرامش بصری و تقویت حس زیبایی شناسی را در پی دارد بلکه می تواند به انتقال پیام ها در شهر به شیوه ای ظریف یاری رساند و برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه ی زمرد در شمال تهران افتتاح شد

نگارخانه ی زمرد در شمال تهران افتتاح شد