مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 ساعت 01:212016-04-26سياسي

حضور مسئولان وزارت خارجه در جلسه 12 اردیبهشت کمیسیون امنیت مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه یکی ازمسئولان وزارت خارجه در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت حضور می یابد، گفت: محور جلسه درباره گزارش 3ماهه اجرای برجام است.

- احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم"، گفت: احتمالا محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه یا عباس عراقچی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت برای پاسخ گویی به سئوالات نمایندگان درباره گزارش 3 ماهه اجرای برجام که به مجلس ارائه شده، حضور پیدا می کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان درباره مباحث پیش آمده درباره مصادره دو میلیارد دلار از اموال بلوکه شده کشورمان به حکم دیوان عالی آمریکا از مسئولان دستگاه دیپلماسی سئوالاتی دارند، ادامه داد: در جلسه روز یکشنبه که مسئولان وزارت خارجه به کمیسیون می آیند نمایندگان سئوالات خود را مطرح می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه 2میلیارد دلاری که آمریکایی ها قصد برداشت آن را دارن در دولت اصلاحات سرمایه گذاری شده است، گفت: در دولت هفتم و هشتم از پول فروش نفت 2میلیارد دلار اوراق قرضه آمریکایی خریداری می شود که در دولت نهم و دهم زمان آنها تمدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان وزارت خارجه در جلسه 12 اردیبهشت کمیسیون امنیت مجلس

حضور مسئولان وزارت خارجه در جلسه 12 اردیبهشت کمیسیون امنیت مجلس