مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 ساعت 12:002016-04-27سياسي

هرگز با «بیجه» مصاحبه نکردم


دکتر محمود گلزاری عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به مطلبی علیه خود مبنی بر ادعای مصاحبه اش با «بیجه» - عامل تجاوز و قتل چند کودک در پاکدشت - پاسخ داد.

- دکتر محمود گلزاری عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به مطلبی علیه خود مبنی بر ادعای مصاحبه اش با بیجه - عامل تجاوز و قتل چند کودک در پاکدشت - پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلزاری در خبرآنلاین با ذکر این بیت از مثنوی چشم باز و گوش باز و این ذکا / خیره ام در چشم بندی خدا نوشت: در سال های اول دانشجویی، وقتی برای نخستین بار کتاب عبدالله بن سبا، مرد افسانه ای تاریخ تألیف مرحوم علامه سیدمرتضی عسکری را خواندم، سخت شگفت زده شدم.

علامه در این کتاب از قول بعضی از بزرگان گذشته اهل سنت مانند ابن اثیر، ابن کثیر، ابن خلدون و نویسندگان معروف معاصر همانند احمد امین مصری، سید رشیدرضا فرید وجدی، بستانی و حسن ابراهیم نقل می کند: پایه گذار شیعه، فردی یهودی از اهل صنعاء یمن بوده است به نام عبدالله بن سبا که در زمان خلیفه سوم به ظاهر اسلام می آورد و آرام آرام افرادی مانند ابوذر، عمار یاسر، محمد بن ابی بکر و مالک اشتر را گرد خود جمع می کند و با طرفداری تند از علی علیه السلام و ذکر فضائلی برای او، هسته اولیه فرقه شیعه را بنا می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز با «بیجه» مصاحبه نکردم

هرگز با «بیجه» مصاحبه نکردم