مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 11:112016-04-28پزشكي

افتتاح واحد تریاژ در دانشکده دندانپزشکی قزوین


یکی از چالش های موجود در دانشکده های دندانپزشکی، عدم هدایت درست بیماران، سردرگمی بیماران، عدم اطلاعات کافی مراجعین از فرآیند درمان و عدم ارجاع درست به واحد مددکاری است.

- این موضوعات باعث شد که بخش مجزایی به نام واحد تریاژ در دانشکده دندانپزشکی قزوین افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل کیوسنا، پروپز پدیسار، رییس دانشکده دندانپزشکی قزوین، ضمن اعلام خبر افتتاح واحد تریاژ در دانشکده دندانپزشکی گفت: واحد تریاژ، کار گروهی است که از یک مکانی شروع می شود تا زمانی که بیمار به درمان مورد نیاز برسد و باید فضای کافی برای مراجعین داشته باشد و در محل ورودی دانشکده باشد.

این متخصص ارتدونسی و دانشیار عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اهداف تریاژ را ارجاع و هدایت بیماران به بخش ها با توجه به نیاز آموزشی و شکایت بیمار، اطلاع رسانی جامع در مورد حیطه وظایف بخش ها و آگاه کردن بیماران از نحوه ارائه خدمت در حیطه مقررات آموزشی عنوان کرد.

ابزار ارتباطی بین بیماران و بخش ها، افزایش رضایتمندی بیماران، ارائه پذیرش بهینه و نظام مند به بیماران در کوتاه ترین زمان ممکن، احترام به شخصیت و منزلت آنان، اعلام مشکلات ارباب رجوع در پذیرش بیماران به مافوق و رعایت اصول اخلاقی در ارتباط با بیماران، دیگر اهداف تریاژ است که دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد تریاژ در دانشکده دندانپزشکی قزوین

افتتاح واحد تریاژ در دانشکده دندانپزشکی قزوین