مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 11:302016-04-28سياسي

دیدار یونسی باخانواده شهید «فریبرز موریم» از شهدای کلیمی


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی عصر چهارشنبه به مناسبت «عید پسح، عید آزادی کلیمیان» با خانواده شهید «فریبرز موریم» از شهدای کلیمی کشور در فضایی گرم و صمیمی دیدار و گفت وگو کرد.

- دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی عصر چهارشنبه به مناسبت عید پسح، عید آزادی کلیمیان با خانواده شهید فریبرز موریم از شهدای کلیمی کشور در فضایی گرم و صمیمی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی طی سخنانی در این دیدار اظهار کرد: خاستگاه خانواده شهید از هر جا که باشد به همه ملت تعلق دارد و شهید برای همه یکسان است.

وی با بیان اینکه حضور همه اقشار جامعه در 8 سال دفاع مقدس، نشان داد که تبلیغات دشمنان پوچ و باطل است، گفت: امنیتی که اکنون در کشور داریم به خاطر مجاهدت و فداکاری همه شهدای جنگ تحمیلی است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به اینکه همگان باید به ارزش های بنیادی و ملی مان فکر کنیم، تأکید کرد: هر خطر و دشواری و یا آسایش و امنیتی برای کشور بوجود آید برای تک تک اقشار مختلف جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار یونسی باخانواده شهید «فریبرز موریم» از شهدای کلیمی

دیدار یونسی باخانواده شهید «فریبرز موریم» از شهدای کلیمی