مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 14:252016-04-28سياسي

امکان دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب در روزهای پنج شنبه و جمعه


مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از خدمات ویژه بانک شهر به دانشجویان و طلاب در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برای دریافت بن کارت دانشجویی خرید کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور با اشاره به همکاری بانک شهر به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به دانشجویان جهت دریافت بن کارت های فیزیکی خرید کتاب در نمایشگاه گفت: با هماهنگی های انجام شده شعب منتخب بانک شهر در تهران و دیگر استان ها آماده ارایه بن کارت های خرید کتاب به دانشجویان و طلاب هستند.

وی افزود: در استان تهران شعبه های میدان انقلاب، کارگر شمالی، میدان ولیعصر، هنگام، شهرری، آزادی و مرکزی آماده ارایه خدمات به دانشجویان و طلاب هستند.

این شعبه ها روز پنج شنبه 9 اردیبهشت تا ساعت 17 و روز جمعه 10 اردیبهشت از ساعت 9 تا 14 آماده خدمات رسانی به دانشجویان هستند.

حسین پور درباره شعب بانک شهر در استان های دیگر نیز گفت: شعب بانک شهر در شهرهای سبزوار، ارومیه، تبریز، اردبیل، مراغه، اصفهان، یزد، شهرکرد، یاسوج، کرمان، بابل، گرگان، ساری، کرج، خرم آباد، اراک، قم، سمنان، کاشان، سنندج، همدان، کرمانشاه، زنجان و رشت نیز بر اساس زمان اعلام شده به دانشجویان و طلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب در روزهای پنج شنبه و جمعه

امکان دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب در روزهای پنج شنبه و جمعه