مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:412016-04-30سياسي

عضو شورای شهر قزوین: شهرداری در کسب درآمد پایدار باید بیشتر ورود پیدا کند


شهرداری در کسب درآمد پایدار باید بیشتر ورود پیدا کند، چراکه ارگانی خودکفا بوده و اغلب درآمدهای آن از سوی مردم تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، مریم نخستین صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در رابطه با نوع عملکرد شوراها در دوره چهارم که به تجربه و پختگی بیشتری نسبت به دوره های گذشته رسیده است، اظهار کرد: تجربه سه دوره شورایی به شکوفایی هرچه بیشتر شورای چهارم کمک شایانی کرده و این مهم موجب شده تا عملکرد خوبی در بخش های مختلف ساماندهی ارباب رجوع، طرح تفصیلی و جامع داشته باشد.

وی افزود: تشکیل کمیسیون های تخصصی به ارتقای کارکرد شورا نیز کمک شایانی کرده است.

رییس کمیسیون ساماندهی ملاقات های مردمی شورای اسلامی شهر قزوین اجرای یکسان قانون برای همه شهروندان را از مهمترین مطالبات آنان از شورای شهر دانست و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، طبیعی و استراتژیک قزوین و قرار گرفتن آن در مسیر اتصال شرق به غرب و جنوب به شمال کشور مطالباتی در این راستا وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای شود.

وی تحقق موضوعاتی همچون ساماندهی ورودی ها، حفظ باغات سنتی، ارتقاء راه های داخلی را نیازمند توجه ویژه دستگاه های متولی استانی دانست و بیان کرد: با پای کار آمدن دیگر دستگاه های متولی که نقش مؤثری در پیشبرد اهداف تعیین شده دارند، می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر قزوین: شهرداری در کسب درآمد پایدار باید بیشتر ورود پیدا کند

عضو شورای شهر قزوین: شهرداری در کسب درآمد پایدار باید بیشتر ورود پیدا کند