مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:102016-04-30بين الملل

مرسدس بنز هم تقلب می کند؟


تحقیقات آمریکایی ها از مرسدس بنز به اتهام تقلب در ارائه اطلاعات از میزان آلایندگی پیشرانه های دیزلی این شرکت آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرصت امروز نوشت: بر اساس اطلاعیه رسمی شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان، شعبه آمریکایی شرکت خودروسازی مرسدس بنز از سوی وزارت دادگستری آمریکا به دلیل احتمال ارائه اطلاعات نادرست در رابطه با میزان آلایندگی پیشرانه های دیزلی مورد بازرسی و تحقیق قرار خواهد گرفت.

اعلام خبر مذکور در حالی صورت می پذیرد که پیش از این دیگر خودروساز آلمانی یعنی شرکت فولکس واگن از ماه ها قبل با جنجال های ناشی از تقلب این شرکت در انتشار اطلاعات مربوط به میزان آلایندگی خودروهای دیزلی خود دست به گریبان بوده است.

جمعه گذشته مقامات وزارت دادگستری آمریکا به طور رسمی به شعبه آمریکایی شرکت مرسدس بنز اعلام کردند که این شرکت باید تحقیقات داخلی خود را آغاز کرده و فرآیند صدور مجوز و تأیید کیفیت قطعات مربوط به سیستم اگزوز خودروهای خود در آمریکا را مورد بازبینی قرار دهد.

شرکت دایملر نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده که شعبه آمریکایی مرسدس بنز کاملاً با وزارت دادگستری آمریکا همکاری خواهد کرد.

در این راستا شرکت دایملر با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: شرکت دایملر خود را به همکاری با مقامات قضایی ایالات متحده مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرسدس بنز هم تقلب می کند؟

مرسدس بنز هم تقلب می کند؟