مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:252016-04-30اقتصادي

80 درصد فلسطینیهای قدس اشغالی زیر خط فقر زندگی می کنند


نتایج یک بررسی نشان می دهد از هر پنچ فلسطینی ساکن قدس اشغالی چهار نفر زیر خط فقر زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداو سیما"، به نقل از گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) ، نتایج بررسی آماری یک جمعیت فلسطینی مدافع کارگران به نام "عنوان العامل" نشان می دهد از هر پنچ فلسطینی ساکن قدس اشغالی، چهار نفر زیر خط فقر زندگی می کنند و این بدان معنا است که 80 درصد فلسطینی های قدس زیر خط فقر قرار دارند.

آمارها همچنین نشان می دهد درآمد روزانه هر کارگر فلسطینی از دو دلار و 10 سنت کمتر است و چندین برابر پایین تر از درآمد یک کارگر اسراییلی قرار دارد.

علاوه بر شرایط بحرانی کارگران فلسطینی در قدس اشغالی ، 85 درصد کودکان فلسطینی ساکن این شهر به دلیل شرایط نابسامان اجتماعی و اقتصادی در وضعیت بحرانی و خطرناکی به سر می برند.

جمعیت فلسطینی " عنوال العامل " با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در شهر اشغالی قدس اعلام کرد میزان فقر ساکنان قدس در سالهای 2013 و 2014 ، از 75 درصد به 80 درصد افزایش یافته است.

"رجا زعارته" مدیر پروژه های مربوط به کارگران فلسطینی در جمعیت مذکور، اعلام کرد اغلب کارگران فلسطینی ساکن شهر قدس، دارای حداقل حقوق ماهیانه هستند به طوری که به دلیل سیاست جداسازی کرانه باختری و قدس، توان تامین حداقل های اولیه زندگی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد فلسطینیهای قدس اشغالی زیر خط فقر زندگی می کنند

80 درصد فلسطینیهای قدس اشغالی زیر خط فقر زندگی می کنند