مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:162016-04-30ورزشي

برنامه نود در سال های گذشته توانسته در اطلاع رسانی و پوشش دادن فوتبال خوب عمل کند


برنامه نود در سال های گذشته توانسته در اطلاع رسانی و پوشش دادن فوتبال خوب عمل کند ما زمانی که رویکرد تاریخی به برنامه ای داریم باید عوامل رشد آن را تحلیل کنیم من در این موضوع حمایت سازمانی را خیلی جدی نمی بینم.

- منتظر قائم گفت: رسانه های جمعی باید باشد تا نظارت از ابعاد مختلف سیستم ها را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو مهدی منتظر قائم، مدیر گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران عصر امروز در نشست رسانه ای شدن فوتبال با محوریت برنامه نود که در این دانشگاه برگزار شد ضمن تاکید بر اینکه حوزه رسانه های جمعی باید رشد کند بیان داشت: هیچ جامعه ای در هیچ قالبی از رسانه بدون چالش نتوانسته رسانه خود را از آسیب ها دور کند.

وی افزود: مشکل ما در ایران این است که به فرصت های لازم نمی پردازیم و دانش فنی باید به ما کمک کند توسعه رسانه را پیش ببریم ما سعی کرده ایم از چند زاویه به این مسئله بپردازیم.

مدیر گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ادامه داد: در مطالعات تلویزیونی در ده سال گذشته کارهای بسیاری انجام داده ایم و در ادبیات جدید رسانه ها پایان نامه های مختلفی را به سرانجام رسانده ایم اما در مورد برنامه نود نتوانسته ایم در حد پایان نامه در مقاطع ارشد و دکترا کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نود در سال های گذشته توانسته در اطلاع رسانی و پوشش دادن فوتبال خوب عمل کند

برنامه نود در سال های گذشته توانسته در اطلاع رسانی و پوشش دادن فوتبال خوب عمل کند