مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 22:552016-04-30اجتماعي

هشدار پلیس فتا برای خرید هدیه روز معلم


برخی از افراد سود جو با ارسال یک بدافزار در قالب فایل پیوست تبریک روز معلم سعی دارند به نوعی ضمن نفوذ به سیستم قربانی به اطلاعاتی مثل رمز های بانکی، رمز های ورود به حساب های کاربری و غیره دست پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم علیرضا آذردرخش رییس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به در پیش بودن روز معلم و ایجاد شور و شوق دانش آموزان و دانشجویان عزیز جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم، بازار خرید های اینترنتی و کادوهایی که به این منظور در سایت های فروشگاهی ارائه می شود بسیار داغ تر از قبل خواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد سود جو از این مناسبت به نفع خود استفاده کرده و ضمن معرفی خود به عنوان حامیان امر آموزش، اقدام به طراحی سایت های مختلف با این موضوع نموده که گاهاً فعالیت غیر مجاز نیز دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: پیش بینی می شود برپایی سایت های فروشگاهی با موضوع معلم و تجلیل از این عزیزان افزایش داشته باشد؛ سایت های فروشگاهی که برخی از آنها با هدف کلاهبرداری از هموطنان طراحی شده و سعی دارند از حساب های بانکی کاربران برداشت غیر مجاز انجام دهند.

وی با اشاره به طراحی سایت های فروشگاهی جعلی گفت: برخی از سایت ها اقدام به طراحی درگاه های پرداخت جعلی نموده و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا برای خرید هدیه روز معلم

هشدار پلیس فتا برای خرید هدیه روز معلم