مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:312016-05-01بين الملل

نیاز روسیه به برنامه منسجم برای جلوگیری از سقط جنین


رییس بخش روابط خارجی کلیسای ارتدوکس با انتقاد از روند سقط جنین در روسیه تاکید کرد: "دولت باید قانونی تحت عنوان «مبارزه با سقط» تنظیم و هزینه های آن را تامین کند و سال های 1990 را که با افت شدید زاد و ولد روبرو بودیم برای افکار عمومی به خاطر آورد.

- رییس بخش روابط خارجی کلیسای ارتدوکس با انتقاد از روند سقط جنین در روسیه تاکید کرد: "دولت باید قانونی تحت عنوان مبارزه با سقط تنظیم و هزینه های آن را تامین کند و سال های 1990 را که با افت شدید زاد و ولد روبرو بودیم برای افکار عمومی به خاطر آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، سایت کلیسای ارتدوکس روسیه اعلام کرد: طی سال های 1936 تا 1955 حکومت شوروی سقط جنین را در کشور ممنوع اعلام کرده بود اما بنا به تصویب کمیساریای سلامت و دادگستری خلق، طی مصوبه حفظ سلامت زنان مورخ 18 نوامبر 1920 اجازه سقط جنین صادر شد.

روسیه اولین کشوری است که بنا به خواست زنان اجازه قطع دوره بارداری (سقط) را صادر کرد و امروز پیامدهای ناگوار آن را در آمار و ارقام جمعیتی مشاهده می کند.

متروپولیت والاکالومسکی ایلاریون رییس بخش روابط خارجی کلیسای ارتدوکس روسیه معتقد است که ما انسان ها در دنیای امروز از رفتارهای نادرست و خشونت و کشتار انبوه انسان ها در انفجارها و درگیری ها به وحشت افتاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز روسیه به برنامه منسجم برای جلوگیری از سقط جنین

نیاز روسیه به برنامه منسجم برای جلوگیری از سقط جنین