مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 13:452016-05-01اقتصادي

پول طرح های توسعه ای پارس جنوبی و غرب کارون جور شد


طرح های توسعه ای پارس جنوبی و غرب کارون به عنوان طرحهای اولویت دار وزارت نفت، در چارچوب اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار شد و این 2 طرح امسال مشکل مالی نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده است: طرح توسعه فازهای پارس جنوبی و میدانهای نفتی غرب کارون امسال مشکل تامین اعتبار نخواهند داشت.

عبداله آقاخانی، سرپرست معاونت بررسی و امکان سنجی اقتصادی و مالی طرحهای مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در این زمینه به خبرنگار شانا گفت: اقدامها و تلاشهایی که به منظور اخذ مجوز تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی، تامین مالی از طریق شرکتهای سرمایه گذار و .

انجام شده بود، به نتیجه رسیده است و طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و میدانهای نفتی غرب کارون که از حیث مشترک بودن در اولویت وزارت نفت و کشور قرار دارند، امسال با مشکل تامین مالی مواجه نمی شوند.

وی گفت: البته مشکل تامین منابع مالی برای دیگر طرحهای توسعه ای شرکت ملی نفت ایران به قوت خود باقیست و امیدواریم بتوان با تمهیدات مختلف، اعتبار مورد نیاز طرحها و پروژه های صنعت نفت را تامین کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اولویت توسعه میدانهای مشترک نفتی و گازی و به منظور تامین منابع اعتباری تکمیل مراحل توسعه طرحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول طرح های توسعه ای پارس جنوبی و غرب کارون جور شد

پول طرح های توسعه ای پارس جنوبی و غرب کارون جور شد