مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 13:452016-05-01فرهنگي

نشست خبری نمایشگاه کتاب در آستانه آغاز نمایشگاه


نشست خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ظهر یکشنبه 12 اردیبهشت ماه با حضور سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ادبیات و کتاب ایسنا، در این نشست صالحی با اشاره به جابه جایی نمایشگاه کتاب از مصلا به شهر آفتاب گفت: مکان همیشه مسئله مهمی برای هر رویدادی بوده است.

نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین اتفاق فرهنگی کشور است و شهر آفتاب شروعی برای این اتفاق است.

او افزود: نمی خواهیم بگوییم در شهر آفتاب همه چیز کامل است.

با این حال خوشبختیم که شروع به کار شهر آفتاب با نمایشگاه کتاب است و از این پس همه ایران شهر آفتاب را با عنوان کتاب خواهند خواند و کتاب در تارک شهر آفتاب خواهد ماند.

صالحی همچنین به دغدغه های موجود درباره برپایی نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: گرچه دغدغه هایی در آماده سازی این مکان وجود داشت اما با همکاری کارکنان این مجموعه شاهد فعالیت هایی هستیم که می توان به آن اتکا کرد.

رییس نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: روز سه شنبه 13 اردیبهشت تفاهم نامه وزارت ارشاد و شهرداری با امضای آقای جنتی و قالیباف منعقد خواهد شد و از این پس می توان گفت نمایشگاه کتاب صاحب خانه شده و جایی برای استقرار پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری نمایشگاه کتاب در آستانه آغاز نمایشگاه

نشست خبری نمایشگاه کتاب در آستانه آغاز نمایشگاه