مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:502016-05-01سياسي

بیداری ملتهای منطقه ؛ مانع تجزیه عراق و سوریه


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح های توطئه آمیز در منطقه در خصوص تجزیه کشورهایی مانند سوریه و عراق توطئه ای است که با بیداری ملت های منطقه هرگز تعبیر و محقق نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، دکتر ولایتی در دیدار یان کوبیش نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق با اشاره به تلاش ایران در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای حرکت جریان های تکفیری و افراطی در منطقه ، اقداماتی جدی و عملی در مبارزه با تروریسم انجام داده است.

ولایتی تاکید کرد: معتقدیم حامیان تروریسم در منطقه، شاهد عواقب و بحران های ناشی از این حمایت ها در کشورهای خود خواهند بود.

وی اضافه کرد: البته این پیش بینی ایران که آتش تروریست ها دامن حامیان خود را خواهد گرفت در برخی کشورها به وقوع پیوسته است.

ولایتی با بیان اینکه سایر کشور ها باید مانند جمهوری اسلامی ایران اقداماتی جدی در مبارزه با تروریسم انجام دهند گفت: طرح های توطئه آمیز ازسوی برخی کشورهای غربی و مرتجع منطقه در خصوص تجزیه کشورهایی مانند سوریه و عراق موضوعی است که با بیداری ملت های منطقه هرگز محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از نظر سیاسی در مقطع حساسی از بحران عراق داریم افزود: تحولات جدیدی در این کشور اتفاق افتاده است و باید بگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری ملتهای منطقه ؛ مانع تجزیه عراق و سوریه

بیداری ملتهای منطقه ؛ مانع تجزیه عراق و سوریه