مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:452016-05-02سياسي

راه حل مطهری برای مشکل مینو خالقی


نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است یکی از راههای حل مشکل اعتبارنامه منتخب سوم اصفهان ارجاع آن به هیئت حل اختلاف قوا از سوی رهبر انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسکانیوز علی مطهری با اشاره به نامه خود به رییس جمهور برای مجاب کردن وزارت کشور به امضای اعتبارنامه منتخب سوم اصفهان در انتخابات مجلس دهم و همچنین تهدید وزیر کشور به استیضاح خاطرنشان کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وزارت کشور خود را در این قضیه مقصر نمی داند و آن را مرتبط با شورای نگهبان می داند، تصریح کرد: اینگونه نیست بلکه به نظر ما این موضوع به وزارت کشور ربط دارد، چون وقتی که هیئت نظارت استان اصفهان انتخابات این حوزه انتخابیه را تایید کرده است، این به معنی امضاست اما اینکه اعتبار نامه را امضاء نمی کنند، یک تخلف آشکار است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: زمانی نمی توانند اعتبارنامه را امضاء کنند که انتخابات آن حوزه انتخابیه ابطال شده باشد اما وقتی می گویند ما انتخابات اصفهان را تایید کرده ایم این خودش به معنای امضاء شدن اعتبار نامه است و معنی دیگری ندارد از این رو ، زمانی که صحت انتخابات را تایید کردند این به معنای آن است که وزارت کشور باید اعتبارنامه را به مجلس بفرستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مطهری برای مشکل مینو خالقی

راه حل مطهری برای مشکل مینو خالقی