مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:102016-05-02سياسي

یارانه سفر به مقاصد جدید و متنوع داخلی


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باید ذهن و توجه مردم را به سوی مقاصد متنوع و جدید داخلی سوق دهیم و به همین منظور یارانه سفر به مقاصد متنوع و جدید به گردشگران داخلی اختصاص دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود سلطانی فر معاون در جلسه ای که امروز با حضور اعضای هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزارشد، گفت: گردشگری، یکی از حوزه هایی است که پس از توافق با 1+5 و آغاز اجرای برجام، بیشترین تاثیرمثبت را پذیرفته است و در سالهای آینده شاهد روند رشد بیش از پیش این صنعت در کشور خواهیم بود.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر با بیش از 20گروه خارجی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور دیدار و مذاکره داشته است، اضافه کرد: سرمایه گذاری در این بخش نیاز به پیگیری ، کارشناسی و جلسات مکرر دارد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر که در 2 سال گذشته، 25 هتل 4 و 5 ستاره در کشور به بهره برداری رسیده است، افزود: این تعداد هتل در تهران، شیراز، مشهد، قشم، کیش، گرگان، تبریز، بروجن، ارومیه، سمنان، یزد و مازندران مورد بهره برداری قرار گرفته است.

سلطانی فر ادامه داد: در حال حاضر 214 هتل آپارتمان با پیشرفت فیزیکی بین 5 تا 80 درصد در کشور در دست احداث است، همچنین مجوز ساخت 69 هتل 5 ستاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه سفر به مقاصد جدید و متنوع داخلی

یارانه سفر به مقاصد جدید و متنوع داخلی