مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:412016-05-03سياسي

فارس گزارش می دهد معلمی به روایت همت


او معلم ادبیات بود و در تمام مقاطع تحصیلی هم تدریس کرده بود و نکته جالب اینکه حضورش در جبهه هم با مأموریت از آموزش و پرورش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، محمد ابراهیم همت را بیشتر به عنوان یک سردار و فرمانده می شناسیم و از ابعاد دیگر زندگی ایشان کمتر گفته شده است؛ یکی از ابعادی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است معلم بودن شهید همت است.

او معلم ادبیات بود و در تمام مقاطع تحصیلی هم تدریس کرده بود و نکته جالب اینکه حضورش در جبهه هم با مأموریت از آموزش و پرورش بود؛ آری آن زمان که جهاد، پوشیدن لباس معلمی را طلب می کرد به کسوت معلمی درآمد و زمانی که وظیفه اش دفاع بود، با عشق لباس پاسداری به تن کرد.

محمدمهدی همت فرزند ارشد سردار شهید محمد ابراهیم همت در خصوص انتخاب شغل معلمی توسط پدرش می گوید: حاجی با وجود اینکه از کودکی در کنار پدرش در مزرعه کار می کرد، شاگرد اول بود و در رشته داروسازی قبول شد اما به دلایل اعتقادی و غیرعلمی در مصاحبه دانشگاه پذیرفته نشد؛ انگار پروردگار او را برای معلمی انتخاب کرده بود و در همین مسیر نیز گام برداشت و فوق دیپلم خود را از تربیت معلم گرفت و از چند سال پیش از انقلاب به کسوت معلمی درآمد.

وی ادامه می دهد: ایشان تا زمانی که ناآرامی های خوزستان، سیستان و کردستان شروع شود به تدریس مشغول بود و پس از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد معلمی به روایت همت

فارس گزارش می دهد معلمی به روایت همت