مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:412016-05-03سياسي

جنگاوری در راه دین خدا محدود به سن و سال نیست


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت یادواره شهیدرضاسلیمانی ابهری و 36هزار دانش آموز پیامی را صادر که در این یادواره قرائت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت یادواره شهید رضا سلیمانی ابهری و 36هزار دانش آموز پیامی را صادر که در این یادواره توسط مسعود رمرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان قرائت شد، متن پیام سرلشگر جعفری به شرح زیر است: هنرجلوه بی بدیل عشق است و شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، هنری کمتر از شهادت نیست.

شهید از آن رو زنده و جاوید است که هستی خویش را با هست هستی پیوند جاودانه زده و به برکت همین پیوند مقدس است که چون ، ستاره ای پرفروغ درافق آسمان هدایت، راه خانه دوست را اشاره می کند.

بزرگ مردان کوچک سرزمین مادر عرصه مبارزه با استکبار و استبداد، با تاسی از شهدای کربلا، بویژه حضرت قاسم ابن الحسن (علیه السلام)حماسه های دیگری از جنس، تاریخ کربلا را در 8سال دفاع مقدس در اذهان دنیا تکرار و خلق نمودند و به جهانیان ثابت کردند، جنگاوری در راه دین خدا محدود به سن و سال نیست و هر جا که ولی خدا درخواست یاری کرد، باید از گرامی ترین سرمایه خود یعنی جان گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگاوری در راه دین خدا محدود به سن و سال نیست

جنگاوری در راه دین خدا محدود به سن و سال نیست