مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:462016-05-03اقتصادي

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد اجرای 32 طرح هادی در گیلان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای 32 طرح هادی با اعتبار 116 میلیارد و 656 میلیون ریال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، محمد اکبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها اظهار کرد: طرح مذکور به منظور ایجاد زمینه توسعه و عمران، تأمین عادلانه امکانات و همچنین هدایت و توسعه روستاها برای یک دوره 10 ساله تهیه می شود.

وی اجرای طرح هادی را سبب ساماندهی و اصلاح بافت موجود در روستاها عنوان کرد و افزود: طرح هادی براساس میزان و مکان گسترش در آینده و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف مسکونی، تجاری، کشاورزی، تأسیسات، تجهیزات و نیازمندی های عمومی روستایی تهیه می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر رعایت مصوبات در تهیه طرح هادی در روستاها، بیان کرد: سال گذشته تعداد 32 طرح هادی با اعتبار 116 میلیارد و 656 میلیون ریال در استان اجرایی شده است.

اکبرزاده از افزایش 68 درصدی اجرای طرح های هادی روستایی در سال 94 نسبت به سال ماقبل آن در گیلان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته اعتبارات اجرای طرح هادی در روستاهای استان 233 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد اجرای 32 طرح هادی در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد اجرای 32 طرح هادی در گیلان