مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:452016-05-03سياسي

الهام: برخورد کیفری و قضایی در اولویت نیست


سخنگوی دولت سابق با تاکید بر این که ایجاد زمینه مناسب و برنامه ریزی به منظور کاهش و برخورد با آسیب های اجتماعی در اولویت است، گفت: برخورد کیفری و قضایی در این امر در اولویت نیست و باید در آخر کار پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین الهام در همایش علمی، آموزشی با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی با بیان این که بحث مهم و کلیدی جامعه ما بحث آسیب شناسی اجتماعی است، گفت: تلاش هایی در جهت شناخت این آسیب ها و راهکارهایی برای تحویل آن انجام شده است که این امر اهمیت بسزایی دارد.

بپذیرید که این امر مساله ای نیست که در یک نشست به آن دست پیدا کنیم و در فرصتی کوتاه این موضوع را حل کنیم در حالی که این امر نیاز به کار پیوسته و مستمر دارد و در بعضی شرایط که شرایطی دشوار است راهکارهای قوی تری را می طلبد و در شرایط عادی هم راهکارهای آسان تری را نیاز دارد.

وی ادامه داد: ما به یک مرکز اطلاعات و آمار که از وضعیت آسیب جامعه پردازش به عمل آورد نیاز داریم که مراکزی برای این مهم تدارک دیده شده است ولی متاسفانه نمی دانیم که این مراکز چقدر در این عرصه فعالیت عملیاتی دارد و خود آنها هم نیز نمی دانند که چقدر تلاش هایشان به نتیجه ختم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهام: برخورد کیفری و قضایی در اولویت نیست

الهام: برخورد کیفری و قضایی در اولویت نیست