مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:452016-05-04پزشكي

استخدام 2160 ماما در سال جاری


معاون درمان وزارت بهداشت از استخدام 2160 ماما در سال جدید و همچنین برنامه وزارت بهداشت برای گسترش بلوک های زایمانی اختصاصی برای مادران باردار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد آقاجانی در همایش روز جهانی ماما که صبح امروز در وزارت بهداشت برگزار شد ضمن اشاره به نقش موثر ماماها در سلامت بانوان اظهار کرد: پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت در سال 92 یکی از بدترین شاخص های بهداشتی کشور شاخص سزارین در مقایسه با زایمان طبیعی بود.

ما با نرخ 5.

6 درصد سزارین یکی از بالاترین آمارهای جهانی را داشتیم در حالی که سازمان بهداشت جهانی رقم 15 درصد را پیشنهاد می کند.

وی افزود: در پانزدهم اردیبهشت 1393 طرح تحول نظام سلامت برنامه ترویج زایمان طبیعی را آغاز کرد که به واسطه آن و همچنین تلاش ماماها حمایت رییس جمهور و وزیر بهداشت امروز در نقطه قبل قبولی قرار داریم.

در ادامه این مراسم معاون درمان وزارت بهداشت توانمندسازی مادران باردار با ارائه آموزش های رایگان، توانمندسازی ارائه دهندگان خدمت، بهینه سازی و گسترش بلوک های زایمانی، اصلاح تعرفه های زایمان، اصلاح تعرفه زایمان بی درد و رایگان شدن زایمان استفاده از توان و ظرفیت ماماهایی که دفترکار دارند، پرداخت تشویقی زایمان برای ماماها در سیستم پرداخت عمل کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 2160 ماما در سال جاری

استخدام 2160 ماما در سال جاری