مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:012016-05-07دانش

درصدد ساخت پژوهشکده تئاتر و اخذ مجوز برای رشته تئاتر در مشهد هستیم


رییس دانشگاه آزاد مشهد با اعلام این خبر که سیاست دانشگاه آزاد مشهد در حوزه فعالیت های هنری، ساخت پژوهشکده تئاتر و اخذ مجوز برای رشته تئاتر در مشهد است، - گفت: این پژوهشکده تئاتر تنها منحصر به مشهد نخواهد بود؛ بلکه از تمامی هنرمندان این رشته دعوت می شود ایده های خود را بیاورند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" عباس شیخ الاسلامی امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد که در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، با اشاره به این نکته که حمایت از هنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در دانشگاه ها فضایی برای هنر ایجاد شود تا از هنر دانشجویی که هنر فاخری است و همه مردم از آن لذت می برند، حمایت شود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد قصد دارد در کنار این جشنواره، پژوهشکده تئاتر را هم ایجاد کند؛ چراکه چنانچه هنر تئاتر با علم تلفیق شود، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد مشهد ضمن اعلام آمادگی جهت تاسیس رشته تئات در این دانشگاه، تصریح کرد: علاوه بر این که می توانیم رشته تئاتر را در این دانشگاه راه اندازی کنیم، این امکان را داریم که سایر رشته های متفاوت هنری را که در مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد ساخت پژوهشکده تئاتر و اخذ مجوز برای رشته تئاتر در مشهد هستیم

درصدد ساخت پژوهشکده تئاتر و اخذ مجوز برای رشته تئاتر در مشهد هستیم