مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:102016-05-07سياسي

با رأی دیوان، پرونده مرتضوی به شعبه تجدید نظر ارجاع شد


این اتهام یک بار پیشتر با شکایت خانواده مرحوم محمد کامرانی به مرتضوی وارد شده و پس از رسیدگی به آن در دادگاه، در نهایت به صدور حکم برائت وی منجر شده بود؛ - پرونده شکایت خانواده مرحوم محسن روح الامینی از مرتضوی درباره جنایت کهریزک ـ که به صدور حکم رسیده و با اعتراض شاکیان پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده بود ـ با رأی دیوان به شعبه تجدید نظر ارجاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به رغم آنکه بسیاری تصور می کنند پرونده شکایت خانواده های جان باختگان بازداشتگاه کهریزک از سعید مرتضوی، دادستان وقت تهران مورد رسیدگی کامل قرار گرفته و با صدور رأی و قطعیت یافتن آن به پایان رسیده، هنوز رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و ظاهرا قرار نیست به این زودی ها شاهد بسته شدن آن باشیم.

این را می شود از خبری دریافت که میرمجید طاهری، وکیل خانواده مرحوم محسن روح الامینی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده می دهد.

از روند رسیدگی به پرونده ای که این بار با دو شکایت دیگر علیه سعید مرتضوی تجمیع شده و در دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

یکی شکایت سازمان تأمین اجتماعی از وی بابت برخی اقدامات وی در زمان حضور در رأس هرم مدیریتی این سازمان در انتهای عمر دولت دهم و دیگری شکایت چند وکیل از وی بابت حیف و میل بیت المال در زمان حضور وی در تأمین اجتماعی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رأی دیوان، پرونده مرتضوی به شعبه تجدید نظر ارجاع شد

با رأی دیوان، پرونده مرتضوی به شعبه تجدید نظر ارجاع شد