مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:512016-05-08بين الملل

فارس گزارش می دهد نگاهی به تغییرات سلمان در نهادهای دولتی عربستان +بیوگرافی


روند تغییر و تحولاتی که سلمان بن عبد العزیز از زمان رسیدن به قدرت در عربستان آغاز کرده، با صدور فرمان های جدید و تغییرات ساختاری در حکومت عربستان ادامه یافت تا آنجا که وزیر نفت پس از دو دهه برکنار شد.

- نگاهی به تغییرات سلمان در نهادهای دولتی عربستان +بیوگرافی روند تغییر و تحولاتی که سلمان بن عبد العزیز از زمان رسیدن به قدرت در عربستان آغاز کرده، با صدور فرمان های جدید و تغییرات ساختاری در حکومت عربستان ادامه یافت تا آنجا که وزیر نفت پس از دو دهه برکنار شد.

"، توفان تغییر و تحولات در ساختار و ترکیب هیأت حاکمه عربستان سعودی که از زمان روی کار آمدن سلمان بن عبد العزیز آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

سلمان، پادشاه عربستان سعودی روز شنبه (7 می) با صدور فرمانی براساس سند چشم انداز 2030 که اخیراً محمد بن سلمان ، جانشین ولی عهد عربستان آن را اعلام کرده، تغییراتی گسترده در وزارتخانه ها و ساختار حکومتی این کشور ایجاد و در این راستا، اقدام به انحلال و ادغام و تغییر نام تعدادی از وزارتخانه های حکومت عربستان کرد.

براساس حکم سلطنتی که از تلویزیون دولتی عربستان سعودی پخش شد، این تغییر، بخشی از تغییرات سازمانی در حکومت آن کشور شمرده می شود؛ اصلاح ساختار، دست یافتن به اقتصادی پیشرفته و کاهش وابستگی عربستان سعودی به نفت، هدف اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نگاهی به تغییرات سلمان در نهادهای دولتی عربستان +بیوگرافی

فارس گزارش می دهد نگاهی به تغییرات سلمان در نهادهای دولتی عربستان +بیوگرافی