مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 13:262016-05-08سياسي

طرح توسعه در 10 بندر کشور اجرایی می شود


معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه زیرساخت های بندری از برنامه های مهم سازمان بنادر است که امسال طرح توسعه ای در 10 بندر اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجلیل اسلامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت بالایی در حوزه حمل و نقل دریایی برخوردار است اظهار داشت: بنادر استان بوشهر نقش مهم و کلیدی در حمل و نقل و تجارت دریایی دارند بگونه ای که در دوران جنگ تحمیلی و تحریم ها، ماهیت تثبیت شده بنادر استان بوشهر مشخص شد.

وی، با بیان اینکه بندربوشهر به عنوان یکی از بنادر بزرگ تجاری دارای سابقه تاریخی بسیار زیادی است گفت: بندر بوشهر در سال های اخیر از نظر عملکرد حمل و نقل دریایی و زیرساخت های بندری با یک رشد بسیار بالایی مواجه بوده است.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بندر بوشهر در زمینهٔ حمل و نقل کالاهای کانتینری از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: طرح توسعه بندر نگین در بوشهر اجرایی شده که با تکمیل این بندر ظرفیت و جایگاه بندربوشهر در حوزه های حمل و نقل دریایی به ویژه تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری و فله افزایش می دهد.

اسلامی افزود: طرح های اجرای شده در توسعه در بندر نگین بوشهر ظرفیت عملیات و سطح خدمات بندری در بوشهرافزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه در 10 بندر کشور اجرایی می شود

طرح توسعه در 10 بندر کشور اجرایی می شود