مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 15:252016-05-08فرهنگي

نجات یک تپه تاریخی به لطف حمایت های مردمی


گروه های مختلف مردمی با حضور در تپه باستانی «بی بی دن» و تشکیل زنجیره انسانی در کنار این تپه تاریخی، حمایت خود را از این اثر ارزشمند تاریخی اعلام کردند.

- گروه های مختلف مردمی با حضور در تپه باستانی بی بی دن و تشکیل زنجیره انسانی در کنار این تپه تاریخی، حمایت خود را از این اثر ارزشمند تاریخی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی است در ادامه اقدام های برخی از سدسازان و راه سازان که تاکنون به تخریب آثار ارزشمند تاریخی منجر شده، معدن کاران نیز به صف تخریب کنندگان میراث فرهنگی پیوسته اند، بطوری که در ادامه تجاوز و دست اندازی معدنکاران در ماه های اخیر به حریم اثر تاریخی منحصر بفرد دژ اسپهبد خورشید ، این بار خبرها حاکی از دست درازی به تپه بی بی دن است.

به دنبال انعکاس اخبار تعرض به تپه بی بی دن ، موج حمایت های مردمی از بی بی دن به راه افتاد و در برنامه ای با حضور گروه های مختلف مردمی، زنجیره انسانی در کنار این تپه تاریخی تشکیل شد و گروه های مختلف ورزشی از جمله اعضای گروه دوچرخه سواری، پاراگلایدر، گروه های دانشجویی، اعضای شرکت ها و انجمن های مردم نهاد، دوستداران میراث فرهنگی، دوستداران و حافظان محیط زیست، شعرا، هنرمندان، اعضای انجمن رفتگران طبیعت سیرجان و مردم روستاهای هم جوار با صدور بیانیه ای پیام خود را در حمایت از باقی ماندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک تپه تاریخی به لطف حمایت های مردمی

نجات یک تپه تاریخی به لطف حمایت های مردمی