مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 15:412016-05-08سياسي

وزیر اسبق آموزش و پرورش درگذشت شکوهی را تسلیت گفت


وزیر اسبق آموزش و پرورش در پیامی سوگ مرحوم غلامحسین شکوهی پدر تعلیم و تربیت ایران را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، علیرضا علی احمدی استاد دانشگاه و وزیر اسبق آموزش و پرورش در پیامی سوگ مرحوم غلامحسین شکوهی پدر تعلیم و تربیت ایران را تسلیت گفت.

در متن پیام علی احمدی آمده است: او که تجسم عینی اعتقادات، باورها و آموخته ها بود، ساده، بی آلایش ، عمیق و مصمم، درسش عمل بود و کلامش محبت ، قانونش جاذبه و جذب افکار و نگاهش نفوذ بر دلها، او که همیشه تأکید می کرد تا معلم و مربی اصلاح نشوند، جامعه به عنایت مطلوب و سعادت و رستگاری نخواهد رسید و در مقام والا و ارجمند تعلیم و تربیت و معلمی می گفت: در کارهای دنیا دو امر از همه مشکل تر است، مملکت داری و تربیت که دومی مشکل تر.

علی احمدی در این پیام اعلام کرد: شکوهی معتقد بود فردی شایسته عنوان معلمی است که اندیشه ورزی و روش های شکوفایی خرد و تفکر را به مربیان بیاموزد و نه انبانی از اطلاعات و انباشته کردن و فربه کردن معلومات را.

در افکار و روش های تدریس چنان جدی و یقینی بود که گاه آنچنان ساده و با بیانی کودکانه و رفتار و اطوار آنان و گاه آنچنان متین و محکم و استوار که در و دیوار کلاس به لرزه می افتاد و تأکید همیشگی اش؛ آدمیزاده فقط با تعلیم و تربیت آدم تواند شد در حالیکه جامعه ما فرزندان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسبق آموزش و پرورش درگذشت شکوهی را تسلیت گفت

وزیر اسبق آموزش و پرورش درگذشت شکوهی را تسلیت گفت