مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 01:512016-05-08بين الملل

برگ دیگری از اسناد حمایت ترکیه و عربستان از تروریست های سوریه رو شد


چنانچه ارتش سوریه بتواند شهرک «خان طومان» در استان حلب را تحت کنترل در آورد، پایگاه اصلی جیش الفتح سقوط خواهد کرد و راه برای تسلط بر فرودگاه نظامی «تفتناز» و «ابوضهور» باز خواهد شد.

- چنانچه ارتش سوریه بتواند شهرک خان طومان در استان حلب را تحت کنترل در آورد، پایگاه اصلی جیش الفتح سقوط خواهد کرد و راه برای تسلط بر فرودگاه نظامی تفتناز و ابوضهور باز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری تسنیم" در سوریه، شهرک خان طومان از توابع حلب واقع در شمال سوریه، در حالی صحنه نبردهای سنگین است که چنانچه ارتش سوریه بتواند این شهرک را تحت کنترل در آورد پایگاه اصلی جیش الفتح سقوط خواهد کرد و راه ارتش به سمت فرودگاه نظامی تفتناز و ابوضهور باز خواهد شد.

همزمانی نبردهای حلب با اظهارات تحریک آمیز عادل جبیر و اوغلو نبردهای ارتش سوریه با گروههای تروریستی در جبهه حلب واقع در شمال سوریه به ویژه اوضاع جاری در شهرک خان طومان با اظهارات عادل جبیر وزیر خارجه عربستان و نیز احمد داوود اوغلو همزمان شده است .

ترکیه و عربستان به دنبال اعزام نیروی زمینی به سوریه این دو در اظهارات خود به موضوع مجهز کردن افراد مسلح در سوریه به سلاح و اعزام نیروهای زمینی به داخل سوریه به منظور کمک به گروههای مسلح پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ دیگری از اسناد حمایت ترکیه و عربستان از تروریست های سوریه رو شد

برگ دیگری از اسناد حمایت ترکیه و عربستان از تروریست های سوریه رو شد