مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 09:552016-05-09سياسي

پیکر استاد غلامحسین شکوهی از دانشگاه تهران بدرقه شد


دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران صبح امروز شاهد اشک و اندوه جمعی سوگوار از اهالی علم و پژوهش بود که برای آخرین وداع با استاد غلامحسین شکوهی، - پدر علم تعلیم و تربیت ایران گرد آمده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا، پیکر دکتر غلامحسین شکوهی، استاد برجسته تعلیم و تربیت دانشگاه تهران صبح امروز با حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی، دکتر خرازی وزیر سابق امور خارجه و جمع کثیری از اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و اعضای خانواده آن مرحوم از مقابل در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران راهی بهشت زهرا شد.

مرحوم دکتر غلامحسین شکوهی، اولین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران که از وی به عنوان پدر علم تعلیم و تربیت یاد می شود، روز شنبه در سن 90 سالگی بعد از مدتی بستری به دلیل کهولت سن درگذشت.

در این مراسم دکتر سیدکاظم اکرمی، استاد دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا سجایای علمی و اخلاقی مرحوم شکوهی را بی نظیر توصیف کرد و افزود: دکتر شکوهی یک مربی بسیار بزرگ در نظام آموزش و پرورش کشور بود که در آموزش و شیوه تدریس ریاضی از اساتید بسیار برجسته به شمار می رود.

وی ادامه داد: مرحوم شکوهی در زمینه تعلیم و تربیت چندین کتاب تالیف و ترجمه کرده است، دیانت و علمی بودن از بارزترین ویژگی های ایشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر استاد غلامحسین شکوهی از دانشگاه تهران بدرقه شد

پیکر استاد غلامحسین شکوهی از دانشگاه تهران بدرقه شد