مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:202016-05-09بين الملل

اعتراض نتانیاهو به سخنان جنجالی ژنرال اسراییلی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنان اخیر معاون فرمانده ستاد مشترک ارتش اسراییل که گفته بود "جامعه اسراییل از خود نشانه هایی از رفتارهای به سبک نازی ها نشان می دهد" را به باد انتقاد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال یاییر گولان، نائب رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل چهارشنبه گذشته در آستانه یادبود هولوکاست با اشاره به دوران تاریک تاریخ مردم یهود خواستار آن شد که "اسراییلی ها به دقت احساسات و انگیزه های خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

" وی گفت: اگر مساله ای مرا در یادبود هولوکاست بترساند، آن مشروعیت بخشیدن به روند تهوع آوری است که اکنون در سال 2016 نشانه هایی از آن در میان ما دیده می شود؛ روندی که به صورت کلی در اروپا و خصوصا آلمان در 70، 80 و 90 سال پیش رخ داد.

سخنان این مقام ارشد نظامی صهیونیست عمدتا به مقایسه برخی رفتارها در اسراییل با نازی ها تعبیر شد.

ژنرال گولان در سخنان خود به سربازی اشاره کرد که یک جوان فلسطینی زخمی را ماه مارس در حالی که روی زمین افتاده بود، در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساند.

اعضای راست افراطی ائتلاف حاکم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گولان را به "انکار کشتار نازی ها و بی احترامی به قربانیان هولوکاست" متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نتانیاهو به سخنان جنجالی ژنرال اسراییلی

اعتراض نتانیاهو به سخنان جنجالی ژنرال اسراییلی