مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:002016-05-09سياسي

فیس بوک یکی از قدرتمندترین سلاحهای کنترل افکار است


مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم الانبیاء گیلان با بیان اینکه محتوای فیس بوک نگران کننده نیست، گفت: فیس بوک افراد را به سمت خوشه شدن سوق می دهد و داده های مورد علاقه افراد و تفکرات یکسان را منتشر می کند، - عدم آگاهی از جوهره فضای مجازی منجر به اشتباهات در تصمیم گیری ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، دکتر دانیال سمیعی در کارگاه آموزشی "آینده پژوهشی در فضای مجازی" ویژه روحانیون، ائمه جماعات و مبلغان که در سالن اجتماعات شهرداری صومعه سرا برگزار شد، با بیان آینکه آینده پژوهی علم پیش بینی است که از طریق آن می توان آینده را پیش بینی کرد، گفت: آینده نگاری، چشم اندازسازی است به این معنا که آینده مطلوب تحت قالب یک سناریو نوشته می شود.

وی با بیان اینکه آینده پژوهی شامل مجموعه تلاش هایی است که با جستجوی منابع، الگوها و عوامل تغییر و ثبات به تجسم آینده های بالقوه و برنامه ریزی برای آن ها می پردازد، افزود: آینده پژوهی بازتاب دهنده چگونگی زایش واقعیت "فردا از دل تغییر "امروز" است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم الانبیاء گیلان پیش فرض های آینده پژوهی را مشتمل بر آینده امکان پذیر، آینده های رخ دادنی و آینده های دلخواه دانست و خاطرنشان کرد: در آینده امکان پذیر هر چیزی اعم از خوب یا بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک یکی از قدرتمندترین سلاحهای کنترل افکار است

فیس بوک یکی از قدرتمندترین سلاحهای کنترل افکار است