مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:402016-05-09سياسي

آخرین وداع با «پدر تعلیم و تربیت ایران»


دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران صبح امروز شاهد اشک و اندوه جمعی سوگوار از اهالی علم و پژوهش بود که برای آخرین وداع با استاد غلامحسین شکوهی، - پدر علم تعلیم و تربیت ایران گرد آمده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر دکتر غلامحسین شکوهی، استاد برجسته تعلیم و تربیت دانشگاه تهران صبح امروز با حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی، دکتر خرازی وزیر سابق امور خارجه و جمع کثیری از اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و اعضای خانواده آن مرحوم از مقابل در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران راهی بهشت زهرا شد.

مرحوم دکتر غلامحسین شکوهی، اولین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران که از وی به عنوان پدر علم تعلیم و تربیت یاد می شود، روز شنبه در سن 90 سالگی بعد از مدتی بستری به دلیل کهولت سن درگذشت.

او یک مربی بسیار بزرگ در نظام آموزش و پرورش بوددر این مراسم دکتر سیدکاظم اکرمی، استاد دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا سجایای علمی و اخلاقی مرحوم شکوهی را بی نظیر توصیف کرد و افزود: دکتر شکوهی یک مربی بسیار بزرگ در نظام آموزش و پرورش کشور بود که در آموزش و شیوه تدریس ریاضی از اساتید بسیار برجسته به شمار می رود.

وی ادامه داد: مرحوم شکوهی در زمینه تعلیم و تربیت چندین کتاب تالیف و ترجمه کرده است، دیانت و علمی بودن از بارزتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وداع با «پدر تعلیم و تربیت ایران»

آخرین وداع با «پدر تعلیم و تربیت ایران»