مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 13:202016-05-09اجتماعي

ما دیگه آشغال نمی ریزیم


مسئول گروه رفتگران طبیعت خراسان جنوبی گفت: حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسلهای بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه عمومی تلقی می شود.

- ابوالفضل علیزاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، اظهارکرد: در جمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه عمومی تلقی می شود و از این رو فعالیت های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست و یا تخریب غیر قابل جبران آن ملازمه پیدا کند، ممنوع است.

وی افزود: رفتگران طبیعت ایران یک گروه داوطلبانه مردمی برای فرهنگسازی در خصوص زباله نریختن در طبیعت و پاکسازی محیط زیست ایران از زباله است که این گروه در سال 1391 به ابتکار کاظم نجاریون با شعار " ما دیگه آشغال نمی ریزیم" آغاز شد و هم اکنون در 31 استان کشور شعبه دارد.

مسئول گروه رفتگران طبیعت خراسان جنوبی تصریح کرد: انجمن رفتگران طبیعت خراسان جنوبی متشکل از علاقه مندان به محیط زیست استان در تیرماه سال 1394 با برگزاری برنامه در منطقه گردشگری بنددره تشکیل شد و تا امروز حدود45 برنامه در سطح شهرستان بیرجند برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما دیگه آشغال نمی ریزیم

ما دیگه آشغال نمی ریزیم