مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 08:302016-05-10اجتماعي

ابتکار: زنان نقشی مهم در تحقق صلح و توسعه پایدار جهانی دارند


یوهی ساساکاوا، رییس بنیاد صلح ساساکاوا ژاپن با معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و در خصوص زمینه های مشترک همکاری میان دو کشور گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست ایسنا، ابتکار این دیدار که در حاشیه نخستین سمینار مشترک ایران و ژاپن با عنوان زنان، صلح و توسعه پایدار انجام شد، با بیان اینکه صلح با صلح درون آغاز می شود، گفت: صلحی که از درون وجود آدمی و از دل نهاد خانواده بیرون آید می تواند منجر به تحقق صلح با دنیا شود و زنان در ایجاد و بسط این صلح نقشی مهم دارند.

معاون رییس جمهور ضمن تاکید بر نقش زنان در تحقق صلح و توسعه پایدار جهانی، خواستار همکاری و انتقال تجربیات و دانش میان دو کشور ایران و ژاپن در این زمینه شد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: ایران و ژاپن مشترکات بسیاری به ویژه در زمینه فرهنگی دارند که در کنار سابقه طولانی و بسیار خوب همکاری دو کشور، نقش مهمی در شکل گیری همکاری های جدید این حوزه خواهد داشت.

دعوت وزیر ژاپن از ابتکار یوهی ساساکاوا، رییس بنیاد صلح ساساکاوا ژاپن در این دیدار با اشاره به اجلاس بین المللی که به در آینده ای نزدیک با موضوع زمین و محیط زیست به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد، از رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران برای حضور و سخنرانی در این همایش دعوت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: زنان نقشی مهم در تحقق صلح و توسعه پایدار جهانی دارند

ابتکار: زنان نقشی مهم در تحقق صلح و توسعه پایدار جهانی دارند