مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 09:062016-05-10اقتصادي

نقدینگی برای ورود به بورس بهانه می خواهد


سرمایه برای ورود به هر بازاری نیاز به بهانه و دلیل است و در شرایط فعلی خبر خاصی و ویژه ای در حوزه اقتصادی و سیاسی شنیده نمی شود که موجب تحریک و ورود نقدینگی به بورس شود.

- امید احمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" در خصوص وضعیت کاهشی بازار سهام گفت: شرایط کنونی شاخص و قیمت سهام در بورس نگران کننده نیست و اصلاح قیمت در بازار امری طبیعی است.

این کارشناس بازار سرمایه با رد ادامه مسیر نزولی در بورس افزود: هیجان و رشد بازار در زمستان پارسال به ویژه در گروه خودرویی اتفاقی است که در پی آن اصلاح قیمتی در یک بازه زمانی کوتاه مدت را در پی داشته است.

وی همچنین یکی دیگر از عوامل افت بازار در روزهای کنونی را انتشار گزارش های شرکت ها عنوان کرد که نتوانسته انتظارات سهامداران را برآورده کند.

احمدی عامل دیگری که بر معاملات این روزهای بازار سهام اثرگذار است را ابهامات مربوط به اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها عنوان کرد و افزود: در صورت اجرای برجام هم باید منتظر بازده میان مدت برای اثرپذیری صنایع و بنگاهها از رفع تحریم ها بود.

وی با اشاره به این که نوسان، جزیی انکارناپذیر از بازار سهام است اضافه کرد: نزدیک شدن به فصل مجامع و انتشار گزارشات متفاوت از شرکتها موجب می شود تا بازار روزهای منفی و مثبتی را به تناوب به خود ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینگی برای ورود به بورس بهانه می خواهد

نقدینگی برای ورود به بورس بهانه می خواهد