مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 10:112016-05-10سياسي

رسولی محلاتی: خدمت به محرومان موجب رضایت خداوند است


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خدمت به محرومان جامعه موجب رضایت خداوند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رودسر، آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی پیش از ظهر امروز در افتتاح سه هزار واحد مسکونی مهر گیلان در کلاچای با اشاره به فضیلت ماه شعبان و تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای خدا بود و به معنای واقعی توحید الهی را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه در زندگی باید تلاش کنیم کار برای خدا باشد، تصریح کرد: خدمت به محرومان جامعه موجب رضایت خداوند می شود به ویژه در فعالیت های اجتماعی باید خدا را مدنظر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملی که برای خدا باشد ماندنی است، گفت: امام(ره) در کارها بسیار منظم و زیرک بود.

وی دوام و ماندگاری و عظمت امام راحل را به دلیل اخلاص در عمل و توکل به خدا دانست و خاطرنشان کرد: کار برای خدا خستگی ندارد و این درس را از امام حسین(ع) آموختیم و کار برای خدا شیرین و لذت بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سه هزار واحد مسکن مهر گیلان امروز با حضور آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد انقلاب اسلامی و علیرضا تابش رییس این نهاد و محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن گیلان و جمعی دیگر از مسئولان به صورت متمرکز در کلاچای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی محلاتی: خدمت به محرومان موجب رضایت خداوند است

رسولی محلاتی: خدمت به محرومان موجب رضایت خداوند است