مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 13:502016-05-10اقتصادي

فرصت دو هفته ای برای اطمینان از سلامتی آب آشامیدنی مسکن مهر پردیس +فیلم


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: وزیر راه و شهرسازی به وزارت نیرو برای بررسی و اطمینان از سلامتی آب آشامیدنی مسکن مهر پردیس دو هفته فرصت داده است.

- " قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی به وزارت نیرو برای بررسی و اطمینان از سلامتی آب آشامیدنی مسکن مهر پردیس دو هفته فرصت داده است.

احمد اصغری مهرابادی که برای بازدید از واحدهای در حال ساخت مسکن مهر پرند به این شهر سفر کرده بود با اشاره به تلاش دولت برای تکمیل طرح مسکن مهر گفت: از مجموع دو میلیون و دویست و شانزده هزار واحد مسکن مهر کشور، یک میلیون و هشتصد و نود هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: در شهر جدید پردیس هشتاد و دوهزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که از این تعداد، ده هزار واحد تحویل متقاضیان شده است و 31 هزار واحد دیگر هم به پایان رسیده و در صورت تامین خدمات زیربنایی همچون آب و برق و گاز، تحویل متقاضیان می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی علت تاخیر در واگذاری چهار هزار و پانصد واحد آماده تحویل مسکن مهرپردیس را درخواست وزارت نیرو برای بررسی سلامت آب آشامیدنی این واحدها اعلام کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی برای بررسی و اطمینان از سلامت آب آشامیدنی این واحدها، به وزارت نیرو دو هفته فرصت داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دو هفته ای برای اطمینان از سلامتی آب آشامیدنی مسکن مهر پردیس +فیلم

فرصت دو هفته ای برای اطمینان از سلامتی آب آشامیدنی مسکن مهر پردیس +فیلم