مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 14:202016-05-10اقتصادي

نحوه استقرار اصناف در شهرک های صنعتی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به صدور دستورالعملی مبنی بر استقرار اصناف در شهرک های صنعتی گفت: سال گذشته برای استقرار 2500 واحد صنفی و مبلغ مورد توافق اصناف و همچنین شرایطی که برای واحد های صنعتی در نظر گرفته شد تصمیم به استقرار واحد های صنفی در شهرک های صنعتی گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی یزدانی امروز در در پنجمین اجلاسیه دوره ششم اتاق اصناف ایران اظهار کرد: برای استقرار واحد های صنفی در شهرک های صنعتی تاکنون یک پنجم از افراد درخواست های خود را برای انعقاد قرار داد اعلام کرده اند که هزینه طراحی و اجرای معابر در حوزه اصناف برای استقرار در شهرک های صنعتی بیشتر از صنایع است.

وی در عین حال تاکید کرد: باید ارتباطی سه جانبه میان واحد های صنفی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت در همه استان ها ایجاد شود.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در عین حال بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی دو بازوی وزارت صنعت، معدن و تجارت استان ها هستند که در واحد های صنفی باید در کنار آنها قرار گیرند.

یزدانی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 79 هزار واحد صنفی کشور جزو صنایع کوچک هستند که 40 درصد آنها با تعداد زیر 10 نفر اشتغال فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه استقرار اصناف در شهرک های صنعتی

نحوه استقرار اصناف در شهرک های صنعتی